امروزه در کنار موضوع کیفیت محصولات، خدمت رسانی و کیفیت ارائه آن جزء مهمترین موضوعات در امر فروش می باشد. یکی از این خدمات، روش و کیفیت ارسال مرسولات می باشد که مسلما نقش اساسی در جلب رضایت خریداران دارد و خرید آنها را به خریدی مداوم و پایدار تبدیل می کند.
با علم به این موضوعات مشتریان گرامی در سایت ما می توانند با توجه به شرایط، نوع محصول مورد نظر و محل سکونت خود یکی از روش های ارسال را برای سفارش خود انتخاب کنند.

شهر تهران و شهر های دارای نمایندگی

  • ارسال رایگان برای سفارشات بیشتر از 400 هزار تومان ( تحویل 4 تا 24 ساعت بعد از ثبت سفارش )
  • ارسال فوری توسط پیک، هزینه بر عهده مشتری ( تحویل 4 تا 6 ساعت بعد از ثبت سفارش)
  • ارسال گروهی برای سفارشات کمتر از 10 کیلوگرم، هزینه ثابت 10 هزار تومان ( تحویل 8 تا 36 ساعت بعد از ثبت سفارش )
  • ارسال غیرفوری رایگان ( تحویل 1 تا 3 روز بعد از ثبت سفارش )

شهرستان ها (بدون نمایندگی)

با توجه به اینکه تمام محصولات ارائه شده در سایت بصورت مستقیم توسط واردکنندگان و تولیدکنندگان عرضه می گردد، قیمت تمامی اجناس قیمت عمده فروشی در بورس صنوف تهران و حتی به مراتب کمتر از آن می باشد، لذا هزینه ارسال با توجه به نوع ارسال انتخاب شده بصورت پس کرایه و یا محاسبه بر روی فاکتور، بر عهده مشتریان می باشد. روش های ارسال فعلی ما برای شهرستان ها به شرح ذیل می باشد :
  • از طریق تیپاکس (پس کرایه) ⇐ تحویل با توجه به فاصله از تهران بین 24 تا 72 ساعت پس از ثبت سفارش صورت می گیرد ( توجه فرمایید محدودیت هایی برای ارسال برخی اجناس از طریق تیپاکس وجود دارد)
  • از طریق پست (هزینه ارسال بر روی فاکتور) ⇐ تحویل سفارش با توجه به فاصله از تهران بین 1 تا 3 روز به طول می انجامد ( توجه شود در این روش ارسال نیز برخی محدودیت ها وجود دارد )
  • از طریق باربری ترمینال های اتوبوس رانی (پس کرایه) ⇐ تحویل سفارشات با توجه به فاصله از تهران بین 12 تا 48 ساعت پس از ثبت شفارش به طول می انجامد (در این روش محدودیتی برای ارسال وجود ندارد)

 فروشگاه ACO 

(دفتر مرکزی)

تهران،فلکه اول تهرانپارس، خیابان امیری طائمه، کوچه ملکی، پلاک 40
تلفن های تماس :
33985369 -33119528
09122338289 - 09198624061
ملی ثبت
صنف
enamad